Поради логопеда

01.Гру.2021

Мабуть кожну родину, де росте малюк непокоїть питання, як забезпечити повноцінний  розвиток дитини в дошкільному віці в цілому, та мовленнєвий розвиток зокрема. Розвиток мовлення дитини починається від самого народження. Навички правильного  мовлення дитина набуває в сім’ї. Все те, що роблять батьки для загального та  мовленнєвого розвитку своєї дитини має велике значення для всього її подальшого життя.  Мовленню необхідно вчити, перш за все, шляхом особистого прикладу. Дитина повинна  чути правильне, чітке мовлення, бажано, щоб батько і мати розмовляли з малюком на  одній, на рідній мові. Дуже важливим є … Продовжити читання “Всебічний розвиток правильного мовлення”

Детальніше
26.Лют.2021

Гіперактивний розлад з дефіцитом уваги (ГРДУ) – це поліморфний клінічний синдром, основними проявами якого є порушення здатності дитини контролювати та регулювати свою поведінку, що характеризується моторною гіперактивністю, імпульсивністю, невмінням зосереджуватись.     Хоча поведінкові проблеми гіперактивної дитини проявляються з перших років життя, часто ще до досягнення старшого дошкільного або молодшого шкільного віку, їх сприймають як особливості … Продовжити читання “Мовлення гіперактивних дітей”

Детальніше
13.Кві.2020

      Коли вперше можна помітити, що ваша дитина – лівша? Правопівкульну орієнтацію помітно відразу після народження дитини. Найпершу пробу, яку можна провести батькам новонародженого на визначення домінуючої півкулі (доцільно, якщо в родині є ліворукі) – покласти немовля на живіт та спостерігати за його положенням. Правші повертають голову праворуч. Лівші, зазвичай, повертають голову ліворуч або не віддають перевагу … Продовжити читання “Ліворука дитина: що треба знати під час роботи з шульгою?”

Детальніше
13.Кві.2020

Чи завжди ми звертаємо увагу на те, як говорять наші діти? Найчастіше покладаємося на час — мовляв, підросте і навчаться. Але дефекти мовлення сьогодні є великою проблемою з тяжкими наслідками. Останнім часом спостерігається значне збільшення кількості дошкільників із порушеннями як загального психофізичного, так і мовленнєвого розвитку. Офіційна статистика на Україні констатує збільшення кількості дітей, кожна … Продовжити читання “Розвинуте мовлення – запорука успішного навчання в школі”

Детальніше
09.Бер.2018

Коли слід звернутися до логопеда? Якщо у дитини не з’явилося мовлення до 2-х років або якщо активний словник налічує менше 10-ти слів. Якщо у дитини спостерігається порушення складової структури або звуконаповнюваності слова: пропуски, заміни, перестановки складів або звуків у словах: СОБАКА – АБАКА, САМОКАТ – МАСОКАТ, АКВАРІУМ – АРІУМ. Якщо мовлення дитини розвивалося у нормі, … Продовжити читання “Коли слід звернутися до логопеда?”

Детальніше
error: Content is protected !!